Fel???

Varför känns allt så fel just nu.
Bara just nu idag
varför ingen annan dag , varför nu?
Vad gör man om något händer som man aldrig trodde kan/kunde hända en själv?
Vad gör man då?
Tänk om det har hänt lr kan hända?
Eller det kanske håller på att hände, det man aldrig tror kan hända?
Just en själv.
hmm det åtestår att se
Man tänker att det händer aldrig.
Men man kan ju aldrig veta säkert allt kan ju hända eller hur?
eller som Gunde sa "Ingenting är omöjligt"
Jag känner att jag har börjat tänka och fundera mycket och filosofera mycket just idag.
Det är nog efter den där mardrömen jag hade om internatet om att dom hade flyttat mitt rum på något sätt
och jag fick inte dela kök med dom andra som jag delar kök med just nu och dom var i det andra köket och jag fick vara med några helt okända personer
Det va läskigt och jag var så ARG för att dom hade flyttat mitt rum.
Sen när jag vaknade var jag ledsen för det var så värkligt det kändes så iaf.

Det är nog mycket som har hänt på få dagar som kan ha startat det "FELET" jag känner inom mig.

se ya 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0