Hemlängat :(



Titti har hemlängtan
Jag saknar ESLÖV vill åka hem, vill inte ha lov längre.
Fast jag åker hem den 5 jan så det är nästan bara 1 vecka kvar.
Jul lovet är föööör långt.
Jag vill åka hem till Eslöv SNART
Men först ska det bli ett nytt år, sen ska jag packa min saker efter det nya året.
Jag saknar klassen och alla andra och festerna åååå ALLT
nog pratat om det.



Jag har haft en trevlig jul iaf.
Men jag saknar skolan så enormt mycket är så svårt att inte tänka på att det bara är 6 månader kvar i Eslöv på utbildningen, SÖRJER DET STORT
menmen jag ska gör det till det bästa halv året i mitt liv
Fan va kul vi ska ha.
Titta bara nu glider jag in på det samtals ämnet iaf
SUCK
Jag kan värkeligen inte låta bli att prata om det hmmm vad ska man göra åt det då ? vet ej
Bara släpp det Titti

Ja men den 19 jan ska jag på inträdes prov på teater högskolan i malmö
hoppas det går bra för det vill jag att det ska göra.



SNART ÅKER JAG HEM TILL ESLÖV , 8 DAGAR KVAR

SE YA LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0