Flytta



Vet inte vad jag ska skriva va så länge sedan jag gjorde det.
Har jobbat nu i en vecka på kyrkogården har en vecka kvar sen e jag klar där. Jobbar från 07.00 till 16.00 måndag till torsdag å 07.00 till 14.15 på fredagar. Va med Mia på falskärmskubben i fredags det va kul Mia fick hoppa förförsta gången på 10 månader typ, fan va glad hon va när hon hade landat värts flinet hon gjorde hahaaa det e nästan så att jag oxå vill börja där ska nog göra det när jag har pengar fast jag ska hoppa tandem först sen får jag se hur det blir men jag vill verkeligen börja där, har inte pengara bara eee det blir nog bra.
 Sitter hemma hos syster yster i borlänge å tvättar täcken tror att dom är klara nu ska nog gå å hämta det snart sen ska jag vänta på att Linda ska komma hem sen åker jag hem funderar på om jag ska gå på bio idag å sen åka till donken å köpa något så jag kan ta en + meny så jag kan få glas ska samla på det igen nu när dom finns hade 2 st men pappa har haft sönder bägge vill ha sådana med mig när jag flyttar till skåne ååå det är inte långt kvar tills jag flyttar. bara typ 2 månader. jag ska ha avskedsfest å sen ska jag å lossan i Ikea så jag kan köpa tallrikar har inga såna å det måste man ju ha annars kan man inte äta helle har inte ens bestick å det måste jag oxå köpa å tvättkorg åå vad skönt det ska bli att få flytta hemmifrån men det är så långt hem till dalarna sen,å typ 65mil hem kommer bara att åka hem på dom stora loven å inte på helgerna heller för det ör onödigt att åka hem för en helg för då skulle jag åka på fredag kväll å komma till borlänge på lördag morgon å för att sen åka på lördag kväll så e jag i eslöv på söndag morgon värdelöst att åka hemm på en helg då. nej nu ska jag nog gå å titta om tvätten e klar.
vi hörs

puss hej leverpastej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0