Varmt



Jaha hej igen
va ett tag sedan jag skrev men inget har hänt har inte så mycket att skriva, va på leksand sommarlanda igår med lossan andré å hans lille bror Daniel. fast jag va bara med lossan vi hade det gött, det skulle inte bli så varmt sa dom jo fan helle det va ju säkert 30 grader lr något men det va kul iaf men varmt. Har varit med mia å bada å haft kul va med mia å Lossan å eftermiddagen i tisdags å bada å hade kul  hehe åt mat i torsång å så.

Jaha snart flyttar jag oxå jag har inte ens packat fan va den här sommaren har gott fort då helt sjukt fort + att det e supper varmt. tror att jag ska dö i denna hetta åå.

jag kanske ska börja packa snart tror jag måste det ska bara städa mitt rum först. Jag vet inte ens vad jag ska ha med mig för något det vissar sig.

Klippte gräsmattan idag det va jobbigt i denna värme men gräset växer så ojämt mycket at det blir svårare att klippa utan att det ser dumt. ne nu ska jag nog gå å duscha å ta det lungt. å städa hehe.


15 DAGAR KVAR


Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0