Björn


Har nyss fåt höra att jag e lika blåst som Björn Gustafsson hahaa va kul jag har samma IQ som en kändis hahahaaa
titta på den här:  http://www.youtube.com/watch?v=CoYioKXtnlE  så förstår ni som känner mig hur vi kan vara lika blåsta hahahaaa värsta kul.

Just nu är jag lite besatt av Nordmans låt "I lågornas sken"   http://www.youtube.com/watch?v=MJjLTjkdpbo det är så jävla grym älskar den tittar på dem om å om igen. den e så grymt bra. Har lyssnat på han förut men nu börjar lyssna på han igen lite smått heheee.

Linda tycker att jag har blivit vampyr bara för att jag inte tycker om solen. solen är bara jobbig den är för stark det gör ont i mina ögon heheeee jag kanske är lite vampyr iaf men jag tycker inte om blod hehe en så kan de vara hehe.
Hade roligt på middsommaren iaf lite väll roligt tror jag jag va helt knäpp där efter tolv när vi gick till stan kom inte i håg att jag gav mia min mobil lr hur det nu var. fast det va inte så konstigt jag svepte ett helt glas med sprit med något i som jag drack på en gång för att vi skulle gå men vi skulle tydeligen inte gå. skulle nog inte ha druckit upp den ska komma ihåg det till nästa gång. Skulle ju ha vart i hedemora i går å fira min kompis sambos 21 års dag men dom fick ha kul utan mig men jag hade vellat vara med synd buhu men jag låg i sängen hella dagen jag får skylla mig själv hehee ee jag dricker inte så ofta iaf å jag brukar inte dricka så mycket men aja nu blev det som det blev å det går inte att ändra på. Skulle nog villja göra om det någon annan gång fast då ska jag inte bli så full som jag blev då.
Ne nu ska jag försöka göra något hmmmmm jaaja

puss hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0