ESLÖV här kommer jag


Jaha fick brev i dag om att jag har kommit in på musikal linjen i eslöv
känns lite konstigt att jag ska flytta till hösten å så långt hemmifrån med.
det är typ 10 tim tågresa hem.
Jag åker redan fredagen innan vi börjar till mon mormors vännina som jag inte kommer ihåg alls. har träffat henne någon gång tydeligen.
hmm jag vet inte ricktigt vad jag ska skriva jag e glad men ändå inte. kommer att få lämna mina kompisar som har lova att komma å hälsa på mig. det ska bli kul'
Jag ska ha en avskedsfest oxå någon gång i juli har inte bestämt när än. ska slänga ut mina föräldrar för en natt mohhaaaa. hoppas det är många som vill komma.
ne nu ska jag hitta på något att göra.

puss hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0