Körkortet



Kördeupp i går det gick skit bra va så jävla nerrvös innan men det gick bra han va snäll fick en annan än föra gången.
JAG E GLAD
JAG HAR KÖRKORT
Körde till Hedemora idag alldelens själv för att betala tillbaka till hasse det jag va skyldig. Det e så skönt att slippa behöva tänka på att man ska ta körkort för nu har jag tagit körkort e hellt klar med det. Hehhe när jag kom hem i går så klippte sönder övningskörnings papperna å det va så skönt hahahaaa.
Tillbaka till idag. 
Det va så ensamt att kör till hedemora själv men ja skönt att vara klar med det nu. NJär jag hade betalat hasse pengarna så skulle jag starta bilen å det gick inte för att rattlåset va i jag fick ju panik å inte kunde jag nå pappa heller men jag kom därfrån iaf man är tydeligen tvungen att ta i mycket för att låset skulle gå ur. aja det va lite kul.
Men nu är jag hemma. KL 15 ska jag hämta mina hem å äta sen när mamma  kommer hem ska vi åka till stockholm på konferimation. ska få köra längre så mamma får sova när vi åker. Jag börjar jobba på måndag oxå. Jag har fåt pengar från skolan för mobilen men jag fick inte så mycket som dom sa fuck bara 498kr fast polisen sa att den va värd 500 men kristina sa att dom skulle betala mig en ny mobil å inte jag jag få en mobil för den summan som man vill ha fan va sur jag e på dom, dom håller inte bvad dom lovar nå jävla störda snåla svin skolan är alltså ursch bara juger så där FYFAN VA ARG JAG E. HAR NÄSTAN LUST ATT STÄMMA DOM, dom kan ta å gå å dö e glad att jag har slutat på den där skolan. HATA DOM HATA HATA HATA HATA HATA :(  hmm har vell inge val får väll lägga till dom pengarna som fattas ska köpa en ny mobil på måndag.

aja jag ska nog packa nu har inte gjort det än,

puss hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0