Örnen har LANDAT

None

Jaha nu har jag komiit tillbaka från Eslöv, det är en trevlig liten stad större än vad jag trode att det skulle vara.
Jag var där å kollade ¨på min bliande skola å dom gillar mig det är ju bra det är nästan 100% säkert att jag kommer in värsta kul.
Jag kommer trivas där om jag kommer in.

Jag å mamma som blev mitt sällskap ner åkte 10 timmar för att komma dit det va jobbigt sov typ bara 4 timmar från stockholm till hässleholm å hem sov jag kanske 8 timmar väsrta skönt men vi hade inte sov vagn men vi kunde sova ändå.
Jag hade kul där nere iaf,
Det va audition men det stog ingenstans att det skulle vara det men det vart jag inte lika nervös iaf så¨det är ju bra. Vi fick dansa å sjunga. Dom tyckte om mig det är ju bra ;P
får reda på till veckan om jag kom in. det va bara 18 st som hade kommit till eslöv på audition o det va många som hade sökt men dom 18 får för tur värsta bra mohahahaaa ne nu årkar jag inte mer.
skriver mer sen. å jag har lite bilder oxå.

puss hej leverpastej
 
Hej igen

Det här huset finns i Eslöv jag tycker att det va ett roligt namn på ett hotel hahaa


Det regnade oxå när vi va där. men inte så mycket, det kommer hagel men sen va det inget mer.
 
Det här är min blivande skola. om jag nu kommer in då.
 Entrén


Hade dö tråkigt på station när vi väntade på att vårat tåg skulle komma till station så man kunde få komma hem någon gång. Tåget skulle ha kommit 23.50 men den kom 00.15 då blev man lite iriterad så det inte va klok, jag ville bara komma hem hehee. men hem kom jag iaf till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0