Studenten


Våra fina student mössor. :D


Jaha nu har man tagit studenten då. det är tråkigt vill bara gråta men samtidigt är det skönt oxå
att slippa skolan men det är lite vemodigt oxå kommer att sakna klasskompisarna men jag får ny när jag börjar i skåne om jag nu kommer in men det hoppas jag att jag gör.
sen kommer jag nog hoppas jag träffa my friends igen snart . vi måste bara träffas ofta tycker jag
jag vill bara säga en sak JAG TYCKER OM VÅRA 2:or lr före detta 2:or dom är 3:or till hösten. 
Jag kommer att SANKAR våra lärare  KRISTINA & LENA :(
Kristina sa till mig å mamma när vi hade sprungit ut från stora entren "Hur ska vi kunna klara oss utan Titti?"
BUHU
Jag vill börja om gymnasiet dom här 3 åren på gymnasiet har gåt så fort specielt den här våren, våren går alltid fort
hahaha det är jobbigt. dom här 12 åren i skolan har gåt så fort faann lillsyrran har 13 år kvar i skolan .
Jaja det är inget att göra åt
Men vi hade kul på student iaf och på kvällen :P
 
Jag vid min fina skylt efter att vi hade tagit studenten.

Vi hade skit kul dagen innan när vi va hemma hos kristina våran teater lärare med Lena en annanav våran teater lärare. Vi åt sallad å skrattade och hade kul och vi köpte presenter åt Lena å Kristina en dag spa på ett ställer i hedemora snacka om att dom blev GLADA. Vi jonglerade med bollar oxå. Men kul hade vi åååå. vi var där med våra fina 2:or oxå.


 Här är våran teater lärare Lena . hon sitter å öppnar presenten.
 
Efter det så va vi hemma oss Emelie å pyntade våran vagn som i det här fallet va en bad tunna som vi åkte runt i på stan efter att vi tog studenten.
  
Våran FINA vagn :D


Vi hade skit kul på kvällen så det bara flög om det komme hem efter 3 på natten. Då hade jag varit uppe i lote mer än 22 timmar hahaha men kul hade vi iaf vi skrev i mössorna i hade så min är full klottrad hahahaa.
 
Hahahaaa va typ den o suddigaste bilden jag hade från den kvällen.

åå Jag har så mycket mer att berätta men det kommer vell mer sen.

 
Knäppte kort på en fin bil när vi åkte runt i vagnen på stan på studenten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0