Veckan



mmm jaha det här är min första vecka som arbetslös eller  typ arbetslös ska jobba 4 onsdagar på Gustafs församlings sommar Café som jag har gjort dom senaste åren hehe det är kul att vara där. Jag tycker om försammlings gården. Sen ska jag jobba hemma för 50kr timmen det är ju alltid något.

I mon åker jag till Eslöv å hälsar på min blivande skola kanske blivande skola om jag kommer in där men det hoppas jag jag vill bara gå där, det är bara för 1 år men det ska nog bli kul hehehee
Vi åker i morgon 19.50 å kommer till Eslöv kl 06.00 sen åker vi kl 22.50 från eslöv å kommer hem kl 08.00 på fredag morgon haha värsta kul INTE men det ska bli kul att få titta på skolan iaf.
I morgon ska ag å pappa åka till Viggen för att titta hur det ser ut där, om det ser likadant ut som föra året, vi ska dit å tälta på Lördag jag å några kompisar vi ska grilla å supa å ha kul ;P;P :D
nene jag sitter å kollar på Mulan haha jag e så mesig men jag tycker det är bra jag älskar tecknad filmer lr disney filmer hahaaaa ;P

ne jag ska fortsätta hade
Puss hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0