Allergi

Faaannnnn jag har en allergi så jag tror nästan att hella huvudet ska sprängas
det trycker på i hela jävla huvudet mest i bihållorna. jag vill kunna vara ute å gå utan att det ska bli jobbigt att andas å skit. Jag vill kunna vara ute hela dagarna men nej då det går inte det klarar inte mitt huvud av. så jag måste typ gå in en gång i halv timmen ett tag innan jag går ut igen.
Trode att allergin medecinen skulle hjäpa ne inte det. Alla dessa starka blom dofter o gräset håller på att ta kol på mig. det här är första sommaren jag har kännt så det har aldrig varit så för. men allargin går ju i släkten så det är vell inte så konstigt. Hoppas jag hittar en medecin som hjälper, tror att jag ska ha en som jag fick av Louise, den SKA funka annars kan inte jag med denna sommaren :(.

Vi hade student bal i onsdags det va ricktig kul men det var varmt å det var ju tur att det inte regnade.
Men vi hade kul iaf kommer aldrig att glöma den kvällen .




Kommentarer
Postat av: Mia

Men inte fick man se balklänningen!

2008-06-01 @ 09:09:17
URL: http://mizfiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0