Barnvakt

Klippte gräsmattan idag för att jag trode att jag skulle få lite färg på axlarna till balen men nej då
solen biter inte på mig ååå värsta jobbigt det kommer inte bli fint om jag e krit vit men jag ska sola i mon utan att ha på mig sol kräm får se hur det går då men
aja det blir nog bra hoppas jag

Satt barnvakt å lillasyster i dag det va facktis helt okej
efter pappa å mamma hade åkt och hon va snäll för en gång skull
vi hade kul.
vi låg i hängmattan sen så spelade vi krocket å hon vann
fast jag lätt henne vinna facktis så gjorde jag det
men det var kul iaf
sen så kollad vi på bolibompa lite tråkigt men iaf
sen när det var bröderna Lejonhjärta så blev hon bara för mycket hon frågade en massa ååååå
sen kom pappa med jordgubbar å min trisslåt
Jag van 25 kr ska köpa en ny för det. får se hur det går men drömmen att vinna stort finns alltid där.
Men hoppas jag får färg i mon för det är snart STUDENTBAL
Söta Mina


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vill du läsa en blogg fylld utav mode, sport, olika projekt och design? Kolla då in denna bloggen:
http://assmine.blogg.se

2008-05-24 @ 20:26:39
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0