Shopping

Shoppade i går för över 1000 spänn hahaha värsta kul
har aldrig köpt så mycket på en gång heheee
Va lite svårt att hitta studentkläder som Louise tyckte om men hon hittade det till slut, hennes kläder blev jätte bra.
Jag köpte aldrig någon mobil i går heller men jag fick låna Lindas gamla en Nokia jag kan inte med den ricktig ååååååå.men det funkar iaf tills efter studenten hehe

I mon är det studentbal hahaha det ska bli skit kul. Jag ska vara hos Louise kl 10.00 o mon å då ska vi börja göra oss i ordning kl 12.00 ska vi öppna skumpan haha värsta kul.
Vi ska ha ansikts mask på oss måla naglarna äta jordgubbar och dricka skumpa i mon hahaa gud va kul.
Nej nu måste jag gå å packa in för morgondagen så att allt som ska med kommer med.

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0