SkolaSkolaSkola

Jaha nu är man i skolan och väntar på sin första leketion
lr leketion å leketion  jag ska prata om betyg på Religonen sen ska jag till Teatern och 
prata betyg där med
sen ska jag bara hem tror jag har inte bestämt mig än om jag ska till blg å ta ut pengar till mobilen som jag ska köpa om dom nu säljer den utan operatör lås
Jag vill verkeligen ha den mobilen som jag har tittat på. 
Jag har varit utan mobil i över 2 veckor och jag klarar det inte så mycket länge till
jag kan inte fatta att man kan vara så beroende av en mobil alltså
Jag är så låst hella tiden ååååå
Ne jag vet inte hur jag ska göra nå men det vissar sig hehe

För dom som undrar så har min mobil blivit stulen i skolan, vi hade föreställning och några snor ungar tog min mobil.
Jag hoppas att jag får ersättning från skolan, fast det blir bara 500kr men ändå det är iaf något.
och då behöver jag bara lägga till 700 så får jag den mobilen jag vill ha, hoppas bara att sim kortet jag fick av Parlino ska funka, jag bad dom skicka ett nytt sim kort med samma nr som jag hade i in gammla mobil oah jag prövade den i pappas mobil  och den funkade inte ricktig som annars men aja pappas mobil kanske vara preatör låst HOPPAS det. 

I helgen så ska man sitta barnvakt i ett litet tag åt min lilla syster medans pappa skjusar mamma på galej fest alltså hehe. det är nog det enda jag ska göra tror jag, men det vissar sig vad som händer. På måndag ska jag till kupolen och shoppa med Louise till balen och studenten ska hjälpa henne att hitta student käder det ska nog gå bra, jag ska leta efter något som jag kan ha till kläningen på studenten och skor till det oxå och jag ska köpa mobilen kanske om jag inte gör det i dag. Det ska bli kul att shoppa med henne. Men det ska inte bli kul att ta studenten men jag får vell leva med det ;P;P  
Nej nu ska jag dra å kolla på Chenet vill prata betyg med mig.
Sho flöjt på er.                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0