Sommar

image8


AAA jag har fått färg på kroppen
lite iaf, trode att jag skulle bli krit vit till balen men jag har fått lite färg å det är bra.
Jag har legat ute hela dagen å solat utan sol kräm å i går hade jag sol kräm så jag kanske inte ska ha solkräm när jag solar för då får jag färg hehee ska fortsätta med det.
det har varit skönt ute idag låg bara å lyssnade på musik höll på att somna hela tiden nästan men det va skönt
ska till blg å shoppa i mon med Louise  hon kommer å hämtar mig sen ska jag färga håret i mon så det ser bättre ut till balen åå jag längtar dit alltså. STUDENTBALEN
Hmmm nej jag tror att jag ska ut å gå nu det är så fint ute å varmt å skönt sommaren är på väg det märks att man snart ska sluta skolan lite sorligt men ja så kan det vara.
Om jag kommer in i Eslövs så ska jag ha avkedsfest någon stans å då får alla mina kompisar komma.
Aja men jag ska gå ur nu
vi synes
HERRÅ gott folk

Kommentarer
Postat av: Mia

Öj du! Du borde ha någon form av solskydd! Pröva något likande kokosolja! Man luktar även gått då! ;)

2008-05-25 @ 22:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0