HEM



Jag åker hem snart
Gud vad kul det ska bli men jag ser inte vram i mot att få sitta på stockholms centralen i 4 timmar själv
men det ska nog gå bra hoppas jag
kommer nog att plugga monologer så jag kan dom till inträdesprovet
mmmm
kommer att sakna alla här i Eslöv under höstlovet men vi syns nog snart
ska försöka planera mitt höstlov lite mer sen så jag hinner med alla jag ska hinna med :D
Jag åker hem om 6 dagar å kommer hem om 7 dagar nicenice. Sen åker jag ner hit till Eslöv igen på söndagen där på heheheheee å då åker jag med ett tåg på dagen :D

ÅÅ en sista sak jag kan min första monolog "jag e ful" monologen
ska bara plugga in den ricktigt så jag kan börja med nästa monolog å nästa monolog.

menmen nu ska jag plugga monologer
hej svejs lingonflej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0