Roberto Zucco

Roberto Zucco = en helt underbar pjäs om Roberto Zucco spelades av den OTROLIGT SNYGGA Henrik Svalander.

Historien som är en sann berättelse skildrar hur Roberto Zucco lever sina sista dygn. Från den dagen han mördar sina föräldrar tills den dag då han desperat försöker fly från fängelset han är inlåst i.
Det är svårt att inte slita ögonen ur mig själv över den otroliga rollgestaltningen som Svalander lyckas uppvisa och han prestation är en oförglömlig upplevelse. Aldrig ska jag glömma det ljusa håret och den muskulösa kroppen som jag såg framför mig följande natt och som jag ännu inte glömt. Hur någon så enkel som denne skådespelare kan utföra sådana otroliga monologer kan jag inte riktigt förstå. I have to admit that I fell in love that evening. Dreglandes fick jag släpas av mina vänner från scenen efter sista applådtacket. 
Jag kan fortfarande inte förstå varför ingen kunde stödja mig i min nyförälskelse. Alla stod som likgiltiga inför min nyfunna kärlek och min kärleksförklaring som jag skrek ut till alla i min närhet. Ingen delade riktigt mina tankar.

Min nya kärlek är funnen. Och en dag ska jag stå tillsammans med honom på samma scen.
Me and Mr Henrik Svalander!


Kommentarer
Postat av: Mia

MEN VAFAN! Jag är ju nyfiken på dig och inte den dära typen! :P Dock så är det en snygg bild du har^^ Du verkar ha "växt" till dig dom där veckorna du har vart hem ifrån. Sup bara inte för mycket^^ Take care!

2008-10-05 @ 09:50:02
URL: http://mizfiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0