-Nytt inlägg-




Jaha.
Go och glá kexchoklad.
HAHA
Livet kan vara roligt i bland, fast just nu är det alltid roligt med livet tycker jag :D
Det händer sååå mycket, eller inte.
Det som jag vill ska hända kommer aldrig. Det går i myr fart. Men det går sakta men säkert.
Men just nu känns det som att det FÖR sakta, kan det hända något snart HALLÅÅÅÅ
Nej jag kommer ingen vart med det alls.
Aja något kommer vell at hända snart ller så händer inget alls det vissars sig.
Va posetiv nu TITTI posetiv ska du vara nu.
Nej nu ska det faaaann hända något, årkar snart inte vänta, men jag känner ju mig själv så jag vet att jag kommer vänta ända tills vi slutar här.
Eller så kommer något hända men som sen inte kommer bli något mer än va det är. jaja men det blir iaf något.
Men men det vissar sig.
Undra vad som kommer att hända i morgon. Har ingen teater träning i morgon. Jag vill iaf gå ut och a en öl i morgon ska försöka få med mig Lovisa oxå. Jo vi ska baka i morgon oxå dumle kaka får se hur bra det går och om det blir gott
Ska ha kul i morgon iaf. Ska bara tänka på mig själv.

JAG E SÅ GLAD.

Puss kram på er




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du din tråkmåns..lite uppdatering kanske??

2009-02-26 @ 12:12:00
URL: http://livetienfyrkantigbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0