Sitter här och är GLAD :D

JAG ÅKER HEM I MORGON
JIIIIIIIIIIIIIIIPPPIIII
Saknar Eslöv gör jag så det skriker om det, men jag åker i MORGON
Vad skönt det ska bli att få komma hem
Saknar ALLA :D ALLA :P
Jag åker hem i morgon.



Jag e så glad
Jag tror att det är för att jag åker hem i morgon eller så är det gårdagen
HAHAHA
GÅRDAGEN
Fan va kul det var har nog aldrig haft så roligt på krogen när  man är nyckter.
Det va skit kul för alla andra va fulla men inte jag :D
Det är en kväll att minnas, den kvällen ska jag alltid bära med mig. Så länge jag kan :D
Kan inte fatta att det va så kul
Ni skulle se mig nu, här sitter jag framför datorn med det bredaste flinet man kan ha.
HAHAHAAA
Kan inte fatta det själv
neee jag kan inte fatta att jag är så GLAD
jag är en mysko person tror jag
Mohahaa
Jag åker hem i morgon:D
Nej nu måste jag packa åker i morgon vid 12 :D

Sa ya i SKÅNE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0