Titti is back in Town

HAHAHA
Nu har jag kommit hem
det är verkeligen skönt
Eller jag kom hit i måndags, det är våran andra dag i skolan.
Men det är skönt att vara hemma igen
Vad rolig denna termin ska bli, vi ska ha sååå kul :D
Hoppas musikalen blir bra, får se bara vad hur det blir. Den blir nog bra
Den ska bli super bra :D
Eller hur ????
På fredag ska vi gå ut. aaaa jag längtar dit.
Det ska bli kul att få gå ut med vännerna igen.
Sen på Lördag ska vi på 20 års fest hemma hos Sara i våran klass.
Och sen blir det kanske slakt huset i malmö, med alla som kommer till Sara. Det ska bli super kul.
Interädesprov på malmös teaterhögskola den 19 januari. Hoppas det går bra men det ska det göra fast jag kan inte mina monologer än. Men jag har läst manuset till En midsommarnatts dröm iaf, och det är ju ett steg i rätt rickting :D
Nej nu måste jag titta om det finns något jobb jag kan söka :D

Se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0