Bjärnum

Var i Bjärnum i helgen.
Fredagen var jag där för Lus intervjun
Lus= Ljud och studioteknink
Det var kul.
Vi fick göra ett prov som jag inte kunde så bra typ klarade att göra 6 av 20 frågor hehe.
Men det var bara för att fördriva tiden och kolla hur mycket vi kunde.
Sen fick jag migrän jipphhiiii kul......inte
Men intervjun gick bra ändå
Var helt slut i huvudet i lördags efter migränen.

Inför auditionen för musikal utbildningen i Bjärnium i söndags så kom jag och Sara som oxå skulle dit, att vi kan bara ta oss till Hässleholm men inte vidare till Bjärnum.
Fick lite panik där men det löste sig tack vara Peter, vi fick låna hans bil. Men han sa att han skulle inte våga åka långt med den bilen för att den hade gåt så långt i mil. Men vi kom både dit och hem utan problem :D
Jag hade jätte kul i Bjärnum med är såå nöjd med min insats.
Dansen hade kunnat gåt bättre men jag är nöjd ändå.
Jag sjöng Black Velvet.
Under min sång så satt juryn och diggade med lite, det gick bäst i refrängen.
Intervjun gick bra.
Är som sakt hel nöjd med min audition :D



Ska jobba på Peace and love i sommar det ska bli jätteroligt
LÄNGTAR
Ska jobba inom Scen och produktion

Trodde inte att jag skulle få göra något alls i sommar men nu får jag gå på festival iaf.

Det ska bli super kul :P:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0