-RUBRIK-

Länge sen jag skrev något.

Vet inte vad jag ska skriva??
Om 4 dagar då gäller det, för då är det midnattsvisnig av New moon.
Längtar :P den börjar dock kl 23.59 natten till fredag, men jag kommer nog kunna hålla mig vaken ändå :P det kommer att vara så spännande att man inte kommer kunna sova efter det, inge kul men det blir nog bra.

Saga har blivit stoooor men hon har inte fått någon ricktig röst än inge ricktig mjau men det tar tydeligen tid har jag fått höra men så var inte på Gråvit som jag kommer ihåg iaf :P

Snart drar man iväg till Barcelona som blev den slutliga destination. Åker med Mia och hennes syster Lotta, åker den 25-29 november.
Får se om dom kanske börjar julpynta den helgen :P. Längtar
Vi åker ner till Skavsta ca kl 14 flyger från skavsta kl 19.50 kommer fram ca 23 sen tar det några timmar till hotellet så vi kommer till Hotellet ca kl 1 :P yeyyy. eeee det fixar sig nog :P
Fan vad kul vi ska ha det LÄNGTAR :P
Får komma bort från sverige i några dagar :P
Hoppas man kommer kunna ta en massa bilder med kameran :P har inte köpt en ny än så det blir med den gammla :P

Tror ni på spöken?
Det gör jag iaf, jag tror att Sotis spökar, fick höra hans lilla kurr som han brukar göra när han hoppade upp i sängen eller när man låg på soffan, det var då han kunde kurra iaf :P Saknar han än och i morgon har det gått 5 månader utan han :'(
RIP Sotis<3 älskar dig

 Gillar denna bilden, tog den från ett Quiz från facebook :P


Tjo flöjt :P


Kommentarer
Postat av: Leiden

ja de är verkligen jättegoda

2009-11-17 @ 15:01:07
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0