Eslöv

Sitter på tåget på väg från Eslöv, kommer att sakna eslöv. Men det är som alltid när jag åker från Eslöv, saknar den var eviga gång när jag åker där ifrån. Men jag kommer tillbaka i maj igen när det är Audition i bjärnum. Men det är inte så långt kvar typ bara 1 månad.

Om två veckor ska ja sitta hundvakt åt Louise´s hund Zicko det ska bli kul, längtar till det.

Hmm vet inte vad jag ska skriva mer, jag harb tagit lite bilder oxå som jag kommer att ladda upp lite senare när jag kommer hem. Skriver mest nu för att Lovisa alltid klagar på att jag nästan aldrig skriver i bloggen. Jag ska  köpa mig en ny telefon någon gång oxå + en kamera, någon gång iaf. Får se när.

näää nu ska jag göra något. Kanske farma lite :D

Tjo flöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0