Tvätt tider.

Va inte glad på tunabyggen i morse, hade boka tvätt tid 7 -11. Gick upp tio minuter innan 7 tog tvätten och gick ner å gjorde i ordning tvättmaskinerna, sen ja hur fan får man i gång dom, gick runt och tittade lite sen efter ett tag efter så såg  jag att det står på anslagstavlan "tvätt tiden på söndagar börjar kl 10" jaha jag blev ju jätte glad.........inte. En människa hinner inte tvätta på 1 timme, jag har bara ett ord för detta. DET SUGER. APA. Tänk om man bara kan tvätta på söndagar då har tunabyggen tänkt på det?????? va??? Jahap jag hinner inte tvätta klart idag iaf så jag får ta hem tvätten till gustafs och tvätta under julen. WOHO kul...INTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0