Nytt År 2010

Jaha då har 2009 kommit å gått och nu är det ny tiden 2010
Vad kommer att ske detta året då hmm
Har inte så mycket in planerat.
Ska söka ett till jobb så man kan få in mer pengar för att det blir inte många timmar i den här växeln dom kommande månaderna inget inplanerat iaf, bara enstaka timmar i månaderna inbokade. Men det kan bli fler timmar:P

Ska försöka ta mig ner till skåne och hälsa på det var ett tag sedan nu. Saknar vännerna i skåne :P
Ska kanske på auditon bjärnum berående på vilka dagar det blir.
Jag ska åka och se Björn Skifscirkus och Bröderna Lejon hjärtastatsteatern i stockholm.
I februari blir det att åka båt å titta på "Tobe Trollkarl" kanske, det är inget bestämt än.
Runt Maj-Juni blir det auditionkulturam i stockhom som gäller. Det ska blir kul jag ska kämpa vill komma in där även fast det kostar mycket pengar.
Hösten detta år är så osäkert vad jag ska göra det är mycket som jag vill göra och mycket som jag har sökt. Blir jag kvar hemma under hösten så blir det till att jobba och flytta hemifrån igen.

Jag har nyligen köpt en bärbar dator, så nu har jag en egen dator med internet som funkar hyfsat bra :P det blev en dyr dator men den ska tydeligen vara bra och det tycker jag att den är.
Men det känns bra iaf.

Puss å kram
Tjo flöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0