Eclipse

Va på bio i går och tittade på Eclipse , fyyy fan vad bra den är. Den va jobbigt bra å jag måste gå å sen sen igen. Nu ska jag bara berätta om min dag igår och denna morgonen.

I går jobbade jag från 8-16.30 sen skyndade jag mig till bussen hem som var den tråkiga bussen, den som tar tid. Väl hemma så åt jag lite sallad, sen skulle jag för söka sova men det gick inte så bra, villade lite iaf.
Sen blev det Peace and Love jag gick å tittade lite grand. Sen blev det en halv timme med Julian innan det började spö regna.
Eclipse blev det sen och  den slutade efter kl 23 då var det bara att åka hem för att jag började 6.45 nästa dag. Men jag kunde inte sova heller jag var så upprymd av filmen och så glad men jag somnade nog vid 12. Ställde klockan på 5.30 och jag stänge av den i morse och somnade om vaknade kl 6 å blev det stressigt slängde ihop frukost och åkte så nu sitter jag och äte frukost på jobbet :D
Efter jobbet blir det kanske liye Peace and Love igen :D får se om jag årkar.

I morgon så skulle jag ha fått min mobil men det verkar det vara sen leverans från leverantörer som onoff har, så jag får vänta 1 vecka till :( äsch den kommer iaf, har ju betalat för den ju :D.

När nu ska jag fortsätta jobba och jag hoppas tiden kommer att gå fort.

By by blåbärspaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0