Auditon på Kulturama

phuuuu sitter i stkh på kulturama har nyss gjort sång och intervju auditon bääää är inte så jätte nöjde men nu är det gjort.
 Första låten jag gjorde va don´t stop me jag valda att sjunga den med mick faaaaaan den var på tog för låg än vad jag trodde. BÄÄÄÄ sen tog jag I have a dream den gick bättre tack vara ett jag fick dricka vatten efter första låten,hade torkat ur i munen så nerrvös va jag.
Så jag är hyfsat nöjd med den låten. men men kl 11 är det dax för ensembel audition.
Det tog 30 min hit från T-Centralen, det gillar vi.
Auditon slutar 15.30 sen ska jag nog gå runt på stan till efter kl 18 sen blir det att bege sig neråt i landet på Eslöv :P
Kommer fram kl 01.30 typ sen sova och ladda inför lördagen med audition i bjärnum och sen på kvällen ska jag och Lovisa kanske till Wallmans i helsingborg och titta om vi hinner efter lovisa audition som säkert är klar sent

Men men

 Ha det göt

Kommentarer
Postat av: Lollo

Om jag är jättesent sticker vi!! Jag gör ju det här som en rolig grej:)

2010-05-27 @ 15:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0