Val

Har nyligen kommit hem från Skåne resan gick bra för utom att man var tvungen att byta till buss i höör till Hässleholm. men efter 7 tim tåg och buss resa är man lite stel i ryggen men det är oxå för att man har sovit på en hård soffa som annars var skön, men men .

Jaha nu är vi där igen, det dära valet man ska gör som ingen annan kan bestäma vad jag ska göra.

Nu står det mellan att köpa Smallville Boxen med 8 säsonger för 1195 eller köpa en ny telefon för 1495.
Jag hatar att välja det är svårt. Men jag måste köpa dessa saker någon gång.
hmmmmmm
Smallville kan gå föra telefon men telefonen kan vänta men det kan igenteligen inte smallville jag vill ha den nu.
Men ändå så är det inte så brottomt med smallville för den kommer ju alltid finnas kvar och telefonen kan inte finnas kvar hur länge som helst iaf den jag tänker köpa. En samsung bekskärm.

Nää nu ska jag duscha av mig resan. Sen kanske sova.

Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0