Resfeber???

Vilket konstig ord resfeber vem va det som kom på det ordet igenteligen? hmm det tål att tänka på.

I morgon bär det av mot Umeå och Emlie. Tåget går i morgon kl 03.53 från borlänge till Arlanda där jag ska ta flyget kl 8.30 till Umeå.
Jag skulle inte säga att jag har resfeber bara att jag är lite nervös och oroligt över att något ska gå fel, allt kan gå fel som att tåget inte är i tid vilket igenteligen inte gör något för jag har lite mer än 2tim till godo innan flyget går, eller att mitt bagage skulle försvinna men vad är odsen för det, det kan inte vara stort.
Nä jag är nog lite allmänt orolig av mig just nu. Men denna resan kommer att gå bra det är bara första gången jag ska flyga själv. Men det ska nog gå bra.
Det enda jobbiga som är, är att jag måste gå upp kl 3 eller tidigare men jag får väl sova på tåget, hoppas jag kommer ihåg att gå av vi Arlanda bara.
Hoppas jag kan somna i kväll iaf.

Titti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0